Tips Memilih Vitamin C Terbaik

“Ehh cerewetnyaa la nak pilih vitamin C. Makan jer la mana-mana pun.”

“Ehh.. Jangan memain. Vitamin ni masuk dalam badan, kalau kat luar badan takpe.. Salah pakai, boleh tanggal semula.”
Mari baca apakah ciri-ciri vitamin C yang terbaik?

  1. Diperbuat dari bahan SEMULAJADI, bukan sintetik. Bahan sintetik tidak mudah diserap oleh badan, tu yang ada kes makan suplemen sampai rosak buah pinggang. Sebab dia makan suplemen dari bahan sintetik.
  2. Tidak menggunakan PERASA, PEMANIS atau PEWARNA tiruan. Jika anda dah lama makan vitamin C yang manis dan sedap macam gula2.. Cuba cek bacaan gula dalam darah anda. Pastikan ianya masih normal. Tak mau penyakit A sembuh, tetiba penyakit B pula timbul.
  3. Mengandungi campuran BIOFLAVONOIDS dari bahan semulajadi yang membantu penyerapan dan memantapkan lagi keberkesanan vitamin C itu sendiri.
  4. SUSTAINED RELEASED.. Iaitu vitamin C dilepaskan secara perlahan-lahan (bukan sekaligus). Ini bagi memastikan badan kita dapat memanfaatkan kesemua nutrisi yang terkandung dalam tablet vitamin C anda.
  5. Tidak menyebabkan GASTRIK. Maksudnya, ia boleh ditelan pada bila-bila masa. 

  

Tak payah susah-susah keliling kampung cari vitamin C yang terbaik ni. Contact saya sekarang. Saya bagi tawaran istimewa dan penghantaran ke seluruh Malaysia.

Facebook: Abby Misaha
FB Page: ibumadeeha.com
Shaklee ID: 876282
Emel: ibumadeeha@gmail.com
Contact No: 016 8317 901

“I believe that the greatest gift you can give your family and the world is a HEALTHY YOU”.

Follow me!

  • Facebook
  • twitter
  • Hatena

You may also like...

Leave a Reply