Harga Produk Shaklee Turun??

Ya.. Tak tipu!! Macam mustahil je zaman sekarang masih ada harga barang yang turun kan??..

Di Shaklee, tiada yang mustahil!!

RM0.00 Shaklee: Effective from 1-Feb-14, Shaklee will lower down the East Malaysia product price and PV so that both EM and WM price and PV will be the same.

Kini, kadar harga produk Shaklee adalah sama rata untuk semua rakyat Malaysia. So, orang Sabah, Sarawak dan Labuan beruntung lah ya.. Harga dah turun!! Tiada alasan lagi untuk kita tak mampu mengamalkan cara hidup yang sihat.

20140203-064818.jpg

Bulan ini, 2 Feb juga adalah hari anniversary saya dengan bisnes Shaklee. Bila dapat tau harga dah turun, rasa berbunga-bunga hati ni, macam dapat bunga ros merah dari Roger Barnet. Hehe.. Thank you, Shaklee.

Jadi.. Apa tunggu lagi? Hubungi saya untuk info lanjut.

Facebook: Abby Misaha
Shaklee ID: 876282
Page: ibumadeeha.com
Emel: ab_sahaq@yahoo.com
SMS/ Whatsapp: 0168317901

“It is health that is real wealth and not pieces of gold and silver” – Mahatma Gandhi

Follow me!

  • Facebook
  • twitter
  • Hatena

You may also like...

Leave a Reply