Vivix™

Perbualan antara saya dan seorang pelanggan, Aina (bukan nama sebenar).

Aina: apa supplemen Shaklee yang paling powerful?
Saya: powerful? Powerful dari segi apa tu ya?
Aina: maksud saya, bila kita dah ambik supplemen ni, tak perlu dah ambik supplemen lain.
Saya: oooo.. Ada. Vivix!! Tapi.. Harga dia pun powerful gak la..
Aina: tak kesah, yang penting saya nak mak saya lebih sihat dan hidup lebih lama. Mak dah banyak berkorban untuk saya. Kalau setakat wang ringgit tu apa lah sangat, kesihatan mak tu yang lebih penting.

Huhu.. Terharu sangat dengar luahan perasaan dia. Memang lah hidup dan mati kita di tangan Tuhan, tapi apa salahnya berusaha kan?

Apakah itu Vivix™?
Vivix adalah minuman ajaib campuran botani yang merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

20130215-160052.jpg

Siapa yang memerlukan Vivix?
Ya, sesiapa sahaja (18 tahun ke atas) yang mahu mendapat khasiat polifenol semulajadi yang tinggi, demi sebuah kesihatan. Sesuai untuk mereka yang sukar menelan vitamin dalam bentuk tablet/pil.

Biasanya kami menyarankan sekiranya mengambil Vivix, tidak perlu mengambil supplemen lain. Ya, ini kerana harganya yang agak mahal. Namun, sebenarnya Vivix boleh diambil dengan supplemen lain, kerana ia memberi kesan sinergi bila diambil bersama-sama. Walau bagaimanapun, Vivix sahaja sudah cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.

Apakah khasiat Vivix?

Memperbaiki DNA
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

Memperbaiki tenaga sel
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

20130215-160103.jpg

Walaubagaimanapun, Vivix TIDAK BOLEH diambil oleh ibu mengandung dan menyusukan anak serta mereka yang berumur 18 tahun ke bawah.

Vivix perlu disimpan dalam peti sejuk kerana penghasilannya dari bahan semulajadi memerlukan suhu rendah agar tahan lebih lama.

Kawan-kawan, jom hadiahkan supplemen terbaik ini untuk ibubapa. Mereka dah banyak berjasa untuk membesarkan kita. Kesihatan itu lebih berharga daripada wang ringgit, betul tak? Hubungi saya untuk tempahan dan mengetahui bagaimana anda boleh mendapatkan produk Shaklee dengan harga diskaun.

Facebook: Abby Misaha
Shaklee ID: 876282
Emel/ YM: ab_sahaq@yahoo.com
SMS/ Whatsapp: 016 8317 901

“It is health that is real wealth and not pieces of gold and silver” – Mahatma Gandhi

Follow me!

  • Facebook
  • twitter
  • Hatena

You may also like...

3 Responses

  1. diana says:

    pm harga vivik.penyakit kencing manis dan darah tinggi kalau amalkn boleh ke terus xyah mkn ubt2 hospital.

  1. February 6, 2014

    […] Shaklee Vivix™ […]

  2. November 17, 2014

    […] Baca lanjut di sini: Vivix (Klik saja) […]

Leave a Reply