danieL dan kak awa

ikuti aksi dan perbualan lucu yang dibuat-buat antara danieL dan cousin dia, kak awa.

hei, danieL! buat apa tu?! jatuh kang, padan muka!!

cepat kak awa, pandang camera! umi tengah ambik gambar kita tu..

oh yeker?? hehe.. gaya macam ni ok tak?

tengok danieL, kak awa boleh berdiri dengan 1 kaki jer. hebat tak?

kak awa gak boleh berdiri sambil menari-nari macam ni. danieL bila lagi nak pandai berjalan?

alah.. dah la tu kak awa, terlebih sudah! jom la main ngan danieL plak!

main aper?!

kita main tarik-tarik baju. tengok baju sape yang paling berkualiti dan tak mudah koyak. hohoho…

perkenalkan, ini plak adik kak awa yang baru berumur 22 hari, eyra. umi jangan dukung adik ni tau!! huh..

danieL, jom la main tarik-tarik baju lagi. baju kurung kak awa ni mesti berkualiti dan takkan koyak.

lor.. kak awa ni, time orang nak tido, time tu gak la nak ajak main..

uhhh.. danieL ni takde kerja lain, tidoo jeerr…

tak nak, sudah! biar kak awa main sorang ngan umi danieL

tengok, cantik tak kak awa pakai baju kurung purple ni?

ok, sekian sahaja cerita pendek danieL dan kak awa untuk kali ini.

kalau nak baca serba sedikit mengenai kak awa, boleh klik disini ya..

Follow me!

  • Facebook
  • twitter
  • Hatena

You may also like...

Leave a Reply